2012. november 16., péntek

Itthon

Álomba illő ujra ami történik velem. Csak úgy mint tíz evvel ezelőtt. Boldog vagyok es izgatott bar kicsit meg felek de mar nem annyira es tudom minden rendben lesz. Tegnap valahogy teljesen más érzés volt megérkezni Pesten a reptérre. Meg a levegőnek is más illata volt. Aztán ott várt a drága Kinga a universaltol meg a TV2 stábja es aranyosak voltak es örültek nekem. Nagyon rég óta ismerem őket es jó volt ujra látni es megolelni ezeket az embereket. :) kaptam egy gyönyörű autót a fordtol es annyira szepike es olyan jó vezetni. Ma volt reggel RTL híradó forgatás. Találkoztam szinte talán ezer éve először ujra a drága Zsuzsival. Úgy átölelt :) olyan szeretettel es szívből. Nagyon szeretem őt. Egy tunderke. Utána az aktív stábja jött velem Szegedre. Olyan jót beszélgettünk. :) nagyon varom hogy milyen lesz az anyag.
Kicsit fáradt vagyok de meg a fáradtság is más ha az ember szívből imádja amit csinál. Este anyucival nagyon jót beszélgettünk. Kellett :)
Most lefekszem es egy hatalmasat fogok aludni :) boldog vagyok! Hosszú idő óta igazán boldog. :)

2 megjegyzés: